Heb je een vraag?

Coronacrisis (COVID-19): hoe gaan jullie hier mee om?

We hebben een speciale informatiepagina gemaakt met veelgestelde vragen over het Coronavirus. Lees deze door voordat je contact met ons opneemt.

Kan ik de belevenis verzetten of afzeggen?

Je kunt tot 48 uur voor aanvang de belevenis kosteloos verzetten. Daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld omdat de aanbieder geen andere deelnemers meer kan boeken voor dat tijdvak, of er al kosten gemaakt zijn.

Is de belevenis op een specifieke datum beschikbaar?

Je kunt in de agenda onder de belevenis zien wanneer er nog plek is. Je kunt dan ook direct reserveren. Een overzicht van de beschikbaarheid van alle belevenissen vind je in de agenda. De beschikbaarheid wordt weergegeven in verschillende kleuren: rood (vol), geel (bijna vol), groen (beschikbaar) of grijs (op aanvraag). Je kan voor dagen die 'op aanvraag' staan gewoon reserveren. De planners doen hun uiterste best je voor die dag in te plannen. Heb je al een bon? Ga dan naar reserveren.

Kan ik ook betalen bij de locatie?

Dat is helaas niet mogelijk. We plannen alleen afspraken in wanneer er vooraf betaald is. Dit is in verband met 'no shows'.

E-mail

Je mail wordt verstuurd naar info@eveline.nl

Telefoon

Heb je een dringende vraag over je reservering? Of heb je hulp nodig bij het zoeken van het juiste arrangement? Wij helpen je graag verder!

Toon telefoonnummer

Ons team

Joeri Diekerhof

Joeri Diekerhof

Eveline van den Boom

Eveline van den Boom

Kantoor

Eveline.nl
Mariastraat 18B10
1404 HN Bussum
KvK: 51265176
BTW: NL8231.81.352.B01

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?