Heb je een vraag?

Coronacrisis (COVID-19): hoe gaan jullie hier mee om?

We hebben een speciale informatiepagina gemaakt met veelgestelde vragen over het Coronavirus. Lees deze door voordat je contact met ons opneemt.

Hoe werkt het bestellen en reserveren?

Lees er alles over op de pagina Hoe werkt het?

Kan ik de cadeaubon na het bestellen nog aanpassen?

Jazeker! Je kan bijvoorbeeld het gekozen arrangement uitbreiden of zelfs iets heel anders kiezen. Ideaal als je een andere belevenis toch leuker vindt. Hier worden geen kosten voor gerekend, je hoeft alleen het verschil bij te betalen. De cadeaubon is niet inwisselbaar voor geld dus je krijgt geen geld terug wanneer je een voordeliger product uitzoekt. Je regelt het aanpassen eenvoudig zelf, voer hiervoor je bonnummer in bij reserveren en kies voor 'bon wijzigen'.

Kan ik de belevenis verzetten of afzeggen?

Je kunt tot 24 uur voor aanvang de belevenis kosteloos verzetten. Daarna kunnen er kosten in rekening gebracht worden, bijvoorbeeld omdat de aanbieder geen andere deelnemers meer kan boeken voor dat tijdvak, of er al kosten gemaakt zijn.

E-mail

Je mail wordt verstuurd naar info@eveline.nl

Telefoon

Heb je een dringende vraag over je reservering? Of heb je hulp nodig bij het zoeken van het juiste arrangement? Wij helpen je graag verder!

Toon telefoonnummer

Ons team

Joeri Diekerhof

Joeri Diekerhof

Eveline van den Boom

Eveline van den Boom

Kantoor

Eveline.nl
Panfluitstraat 16
3822 CX Amersfoort
KvK: 51265176
BTW: NL8231.81.352.B01

We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken om je beter en persoonlijker te helpen. Met cookies volgen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen onze site. Zo kunnen we advertenties op basis van jouw interesses tonen . Als je verdergaat gaan we ervan uit dat je dit goedvindt. Meer weten?